Klantenstop

Beste klanten van M.I.B. Verwarmingsbedrijf,

Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat u in M.I.B. heeft gesteld als uw verwarmingspartner. Sinds onze oprichting in april 2006 hebben we ons best gedaan om u de best mogelijke service te bieden in ons vakgebied.

Met trots hebben we ons ontwikkeld tot een begrip in de regio, waarbij kwaliteit en klanttevredenheid altijd voorop hebben gestaan. We hebben continu gestreefd naar verbetering en groei, en daarom hebben we altijd geïnvesteerd in bijscholing, het opvolgen van nieuwe ontwikkelingen in de verwarmingsindustrie en het werken met hoogwaardige merken zoals ATAG, Remeha, Vaillant, Nefit Bosch en Intergas.

Echter, om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en de bestaande klanten de aandacht en service te blijven bieden die zij verdienen, hebben we een moeilijke beslissing moeten nemen. Per heden, kondigen wij een tijdelijke klantenstop aan voor preventief onderhoud aan cv-ketels. Dit betekent dat we tijdelijk geen nieuwe klanten zullen aannemen.

Onze focus ligt momenteel op het bedienen van onze bestaande klanten en het garanderen van de hoogste kwaliteit service voor hen. We zullen in de tussentijd evalueren hoe we in de toekomst onze diensten kunnen uitbreiden en verbeteren, zodat we u weer volledig van dienst kunnen zijn.

We begrijpen dat dit nieuws wellicht teleurstellend is voor potentiële nieuwe klanten, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak. Voor vragen, advies of verwijzing naar een andere betrouwbare dienstverlener in de regio, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch.

We waarderen uw begrip en geduld tijdens deze overgangsfase. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer nieuwe klanten te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Middel

M.I.B Brielle

Contact opnemen

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie?
Neem dan contact met ons op!